Tänä aamuna sitten oli koululaisjumalanpalvelus, jossa olin mukana säestämässä paria laulua. Mukavasti meni. Siellä siunattiin uudet rippikoululaiset ja paikalla olevat lapset. Myös uusi lastenohjaaja siunattiin virkaan. Paikalla oli muutama päiväkotilapsikin ja yhden äiti tokaisi mulle että ai sä oot se Sanna! Kuulemma oli Tamara vähän musta ja mun niille opettamista lauluista kotona kertoillu... Ja vissiin mun pisteet tyttösen silmissä nousi entisestään kun se tajus mun osaavan soittaa kitaraa. Eli varauduttava huomenna vaatimuksiin ottaa joku päivä kitara mukaan?

Nyt on hyvin aikaa ahdistua opinnäytetyöstä. Entä jos mun aiheidea onki ihan ylivoimainen tai mahdoton toteuttaa tai jotain... Ja varmaan pitää olla hyvät suunnitelmat opinnäytetyöseminaaria varten valmiina heti kun tuun takasi. Onneksi tällä hetkellä ei suuremmin oo rästejä joita pitäis stressata. Mutta takasin tullessa saa sitten ruveta miettimään lisätehtäviä poissaolojen osalta...